Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2018 20:20 - Ружите на леля Стоянка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5047 Коментари: 16 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Съседката ми през три къщи от моята има прекрасни ружи пред портата, по-високи са от мен. Сияещи, ярки, пъстроцветни. Ха сега, познайте от три пъти, кой ще има гора от ружи пред портата си идното лято?! ;)))

image

image

image

image

image

image

image

image

                                          image

Поздравявам всички приятели с една много любима песен на Сиа, заедно с един...доста особен и нестандартен танц...не намерих песента в съвсем подходяща визия към ружите...ала тази песен значи нещо за мен и затова ми е на сърце да я пусна. Слънчева и вдъхновена седмица за всички!
 




Гласувай:
19



1. krassko - :)
18.06.2018 20:37
Най после ги показа. Голямо чакане беще. И при мен има ружи. Бялата ще я чакам за семена. А в друг съседен двор има дървовидна ружа. Знаеш ли, че има и ружи - дървета.
И накрая да се похваля и с последната си придобивка - червено циганче - много червено.
Тук валя ужасен дъжд от години не беше валяло така.
За съжаление отсемената на гинко билоба не порастна нито едно, и от другите резници само едно май ще пусне корени, но и това е нещо.
И накрая да се посмееш в една от саксийките пораснаха картофчета. Имам си разсад от картофи и ще си ги насадя в двора заедно с цветята.
цитирай
2. vesever - Краси, тъкмо обяснявах на прият...
18.06.2018 20:47
Краси, тъкмо обяснявах на приятели, че обичам да съчетавам женското и мъжкото начало в себе си )))
Тия дни големи работи се втурнах, затова не успях по-рано с ружите...
Лакирах си градинската мебел и кухненските столове, после бих бетон, префугирах плочника, сетне шпакловах една стена, днес я латексирах и в промеждутъка прескочих до леля Стоянка да снимам ружите, на някои от снимките се вижда латекс по ръката ми, но избрах снимка, на която да не се вижда, листата го закриват )))
Дъждът и при нас е обилен, вече искам слънце, има работа по градината, малко ми остана недоокосена ливадата, 2/3 окосих и сега чакам сушинка, че да довърша.
Програмата е пълна и съм супер доволна. Скоро ще покажа нещо мило, новото поколение котачета, събирам фотографии, всеки ден по малко, накрая ще компилирам, хващам ги в интересни моменти, спят на верандата, и вкъщи влизат да разглеждат, когато оставя отворено, но се боят все още...
Набирам скорост и тепърва ще творя чудеса, да знаеш )))
цитирай
3. pushek - https://youtu.be/g-jgGM8ziSE
19.06.2018 00:27
С поздрав!
цитирай
4. lexparsy - Амиии… за връзката между танца в клипа и ружите се досетих :-)
19.06.2018 01:02
и кой ще има гора от ружи пред портата догодина като ги засади и им изиграе танца Never Give Up…Ще се побъркат да растат във всички посоки бе Веси :-)))
цитирай
5. vesever - Димо! Това е много. . . силно! Не знам ...
19.06.2018 08:17
Димо! Това е много...силно! Не знам как да коментирам.
цитирай
6. vesever - Лекси, не се бях сетила, но това е ...
19.06.2018 08:19
Лекси, не се бях сетила, но това е добра идея. Танците винаги спомагат към добро, защото дават позитивна енергия..
А този танц от клипа, оказва се, че са откъси от филм на име LION. Четох коментарите под клипа, филмът бил за две дечица, които търсят пътя към дома си, мисля да го намеря и да го гледам...
цитирай
7. planinitenabulgaria - Добре завърнала се в България!
19.06.2018 08:35
Ако човек е позитивно сътворен, и тук красивите емоции са много. Хубаво, изпълнено с творчество лято!
цитирай
8. vesever - Коста, благодаря ти! Абсолютно ...
19.06.2018 08:37
Коста, благодаря ти!
Абсолютно съгласна съм, красотата е навсякъде, стига да имаме очи да я забелязваме и да й се радваме...
А на теб вълнуващ престой в Америка пожелавам!

цитирай
9. nedovolen - ”Ружата” от долната снимка засе...
19.06.2018 10:32
”Ружата” от долната снимка засенчва горните!/не е свалка, щот си малка/
:)))
цитирай
10. mt46 - Привет, Веси!
19.06.2018 10:47
И у дома има ружи, но малко...
цитирай
11. vesever - Недоволен, благодаря ти, много мил ...
19.06.2018 11:11
Недоволен, благодаря ти, много мил коментар :)
Ми, не знам колко съм малка, оня ден в Търново ме объркаха за студентка, а директорката в училището на дъщеря ми, когато ме видя за пръв път, каза, че е помислила, че съм от новите ученички ))) Много се смях.

Ружа в синьо...да, най-малкото се откроява сред белите и червените...;)
цитирай
12. vesever - Марине, никога не съм имала ружи, и ...
19.06.2018 11:13
Марине, никога не съм имала ружи, и рядко съм виждала, за втори или трети път виждам и много ми харесаха!
цитирай
13. zaw12929 - Прекрасни са! ПОЗДРАВИ
19.06.2018 12:20
Прекрасни са! ПОЗДРАВИ
цитирай
14. vesever - Zaw, Благодаря ти, поздрави и за ...
19.06.2018 14:11
Zaw, Благодаря ти, поздрави и за теб!
цитирай
15. stih - Поздрав!
19.06.2018 18:21
Ружите са прекрасни, а клипчето с магично въздействие...
Благодаря за предлоставената ни красота, Веси!
цитирай
16. vesever - Ели, и аз ти благодаря, че се отби, ...
19.06.2018 21:23
Ели, и аз ти благодаря, че се отби, радвам се, че ти е харесал постингът :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044430
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол