Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2018 17:38 - Чайки, сестрички
Автор: elineli Категория: Поезия   
Прочетен: 3068 Коментари: 5 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




Крилете ви, високите обичам
облитнали с очи безумен връх.
Сестрици най любими, ви наричам,
защото в нас тече една и съща кръв.
На ниското дочаквам с вас прибоя -
покланям му се със почудване и страх.
Докато всяка стъпчица назад е моя
по много ваши стъпчици напред успях.
Изкачвайте ми мислите апокалиптични.
Перата ми пришийте да не падат.
На вас и днес, и утре ще приличам -
не съм ли горе, значи глътнал ме е
                                                    адът.






















Тагове:   High,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Възхитително творение, което ме зарадва, Елинели!
11.12.2018 18:15
Ето това е силата на духа, която нищо не може да пречупи и подчини, която носиш у себе си и която те извади от болката на наранената душа. Знаех си, че ще успееш!
Светли дни!
цитирай
2. elineli - Радвам се,
11.12.2018 18:20
Пламъче и благодаря, че вярва до последно в мен! Светлина и в твоите утра! Прегръщ
цитирай
3. donchevav - Красиво! Напомни ми за Джонатан ...
11.12.2018 18:28
Красиво! Напомни ми за Джонатан Ливингстън Чайката, за земните крила от пера и тръни, които често си пришиваме в своя прастар копнеж по небето, за атавистичния порив към високото и болката от неуспеха, за самотата. За летящите хора, които увличат душите ни високо над битийния ад - нагоре, към света на белоснежните чайки, към поднебесните селения на Доброто и Любовта.
Много ми харесаха твоите стихове, мила Елинели! Не само стъпките, пожелавам ти и крилата на чайките да успоредиш! И...лек полет! Прегръдка!
цитирай
4. elineli - Вени, любим ми е
11.12.2018 18:42
Джонатан! Винаги се връщам към Ричард Бах, когато ми е трудно. В неговият свят се живее лесно, чувствам го свой - приказен, чувствителен и мъдър. Най вече справедлив! Благодаря, ти Доброта за нареченото. Ще вървя още няколко месеца, но гледам чайките всеки ден. Дишам чрез тях и дано Бог реши, че може един ден отново да съм там, където ми е мястото.
цитирай
5. wonder - Ти си райска птичка и можеш да падаш ...
12.12.2018 23:15
Ти си райска птичка и можеш да падаш само нагоре, ЕлиНели!
И все ме подсещаш за онзи красив стих на Едгар По, посветен на неговата любима Нели /и друг път съм ти го казвала, но в моя блог; сега ти го оставям и тук/:

"Звездите среднощни
не са по-разкошни
от нейните чудни очи!
И пурпурът златен
на ден благодатен
залезва... изчезва... мълчи...
пред златните къдри на моята Нели,
изплела вълни от лъчи..."
цитирай
6. elineli - Винаги
13.12.2018 17:42
съм знаела, че съм целуната, Звездичке! Сега го виждам много по ясно отпреди - в очите на всички светли и добри души, които кръстосват пътищата си с моя път. Чест ми е, че си една от тях - специална, ВсеЧувстваща. И стихчето обикнах, поради теб... Прегръщам те, чисто сърце. Благодаря ти!***
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elineli
Категория: Поезия
Прочетен: 2466734
Постинги: 527
Коментари: 7793
Гласове: 42761
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031