Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2014 16:25 - Четвърти духовен закон на успеха
Автор: palada Категория: Хоби   
Прочетен: 1745 Коментари: 2 Гласове:
2



Приложение на закона  за най-малкото усилие

Ще се възползвам от закона  за най-малкото усилие, като обещая пред себе си следното:

1. Ще упражнявам приемане. Днес ще приемам хората, ситуациите, обстоятелствата и събитията такива, каквито са. Ще помня, че този момент е такъв, какъвто трябва да бъде, защото целият свят е такъв, какъвто трябва да бъде. Няма да се боря срещу цялата Вселена, борейки се срещу този момент. Моето приемане е пълно. Приемам нещата такива, каквито са в този момент, а не такива, каквито желая да бъдат.

 2. Приемайки  нещата такива, каквито са, ще поема отговорността, за своето положение и за всички онези събития, в които виждам проблем. Зная, че да поемам отговорност означава да не обвинявам никого и нищо за своето положение/включително и себе си/. Също така зная, че всеки проблем представлява скрита възможност, и будният  поглед за възможностите ми позволява да взема този момент и да го преобразя в нещо  по-полезно.

3. Днес моето съзнание ще остане настроено на непротивене. Ще отхвърля необходимостта да защитавам своето становище.Няма да изпитвам потребност да убеждавам другите, че трябва да приемат моето гледище. Ще остана открит за всички мнения и няма да се придържам настойчиво към никое от тях.

от книгата на Дийпак Чопра "Седемте духовни закона на успеха"





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. flymore - Обещаваме си...
17.07.2014 21:44
На думи много неща умеем. Да приемеш човек с неговите слабости, негативи, според мен е едно от най-трудните задания. Трудно ми е да общувам с хора с високо его до ден днешен. Това ме смачква и ми действа подтискащо. Питала съм се: "аз ли не се движа по нормалата, или другите доминират с властност?" За приемането ги приемам, но да допусна подобен типаж до себе си - не ми се получава. Не се чувствам здравословно в компанията им...
Палада, прощавай, ако със споделеното цапам страничката ти!

Постингът ти е хубав, наистина!
Бъди здрава и усмихната! Лека вечер ти желая!<3
цитирай
2. palada - Да приемеш човек със слабости които ...
18.07.2014 12:10
Да приемеш човек със слабости които ти не понасяш, според мен не значи да го имаш за приятел - не! - да го приемеш, значи да не го презираш, критикуваш, усмиваш, осъждаш и т.н. Аз също избягвам определени хора с определени качества, които не харесвам - просто избор, но ги приемам като част от черно-белия земен пъзел - без тях няма да е изпълнена хармонията. Да, на практика е доста по-трудно отколкото на теория, но си заслужава! В крайна сметка важен е пътят и дали ти доставя удоволствие този път по който вървиш, отколкото крайната цел. За мен е удоволствие общуването с теб flymore!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: palada
Категория: Хоби
Прочетен: 228088
Постинги: 99
Коментари: 118
Гласове: 3823
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930