Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2020 11:01 - За свободната воля
Автор: palada Категория: Хоби   
Прочетен: 1137 Коментари: 5 Гласове:
14

Последна промяна: 11.01.2020 01:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Във времето, когато се осъзнах като личност, взех решение да определя желанията си, да  очертая какво искам да постигна в живота си, запретнах ръкави и започнах...Водеше ме единствено само моят разум, МОЯТА воля. Действах смело напред, но уви нямах резултати в материалния живот, оставах си там откъдето започвах. Така научих най-големият си урок - на човека, с това ниско самосъзнание като нашето все още не е дадена свободна воля! Ние имаме единствено  право на избора, което не е никак малко, но сякаш не му обръщаме достатъчно  внимание.
Осъзнах, че в целият този сложен свят, ние няма как да знаем кое е най-добро за нас. Особено в това ново време на третото хилядолетие, в което ние прохождаме, ни е необходима Божията подкрепа повече от всякога. Затова  с цялата си любов,  се оставих в Божиите ръце и казах: "Господи, Твоята Воля да бъде, а не моята!"



Гласувай:
15


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Честита Нова Година Да си жива и ...
08.01.2020 12:48
Честита Нова Година
Да си жива и здрава!

Според мен, човек не трябва да бездейства, а да прави, каквото трябва! И да става каквото ще, делото да остави на Бога! Да бъде или не!

Хубав ден!
цитирай
2. palada - Благодаря, поздрави leon!
08.01.2020 13:34
Да, добре е да се действа, но обикновено човек изисква това да има резултат.
цитирай
3. wonder - За много години живот и здаве, Па...
08.01.2020 21:16
За много години живот и здаве, Палада!
Мъдро и правилно!
Нека те води доброто ти сърце.
Винаги когато искам нещо, защото "Искай ще ти се даде!", казвам Да бъде волята Ти, Господи! Така трябва.
Хубава година да имаш!
цитирай
4. palada - Благодаря Wonder!
09.01.2020 21:48
Споделих този мой опит, за да може и други хора да се замислят, да се огледат и да си направят равносметка. Защото е дошло времето да се замислим за основните неща, за добродетелите, за приоритетите, за ИЗБОРИТЕ!
Жива и здрава да си, пожелавам ти една пълна и щастлива година! Прегръдка с обич!
цитирай
5. palada - Поздрав към kossef!
05.03.2020 16:19
Беше ми приятно да прочета коментара Ви, защото с повечето неща съм напълно съгласна. Но, ще трябва да поясня някои неща, защото явно по-друг начин са се разтълкували. Основната ми теза беше, че аз чрез собственият си опит осъзнах, че Бог не ни е дал свободна воля, /в което безприкословно вярвах/, а само право на избор. Това мое осмисляне в никакъв случай не ме отказва от пътя ми към усъвършенстване, не и по никакъв начин, а напротив. Също и не ме прави пасивен зрител на житейската сцена. Тази нова мъдрост ми дава възможност да направя разликата кога да се подчиня на Божията Воля и кога мога да направя своя личен избор, т.е. да вложа целесъобразно енергията си без да я прахосам. И това беше целта на моя постинг, да обърна внимание на тези, които продължават да си мислят, че имат право на избор и така да изгубят време и енергия. Не съм съгласна обаче за "битката в бита", мисля, че няма място за борби и битки. Не ми харесва да се боря с когото и да било и за каквото и да е, считам, че достатъчно хилядолетия човечеството е прекарало в борби, битки и войни. Радвам се и благодаря, че ме посетихте!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: palada
Категория: Хоби
Прочетен: 228425
Постинги: 99
Коментари: 118
Гласове: 3823
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930